torsdag 21 augusti 2008

Kalas förberedelser

Nu är vi äntligen hemma igen efter làng semester i Sverige, bröllop, dop och bröllopsresa. Det har minst sagt varit hektiskt, inte minst för lillen (som snart blir stor)! De första fyra nätterna sedan vi kom hem sov han som en stock... i gàr kväll inte lika bra:)! En tand är pà G och jag misstänker att den spökar. Nu hàller jag pà att baka kakor till Julians kalas pà söndag... Hans FÖRSTA kalas! Det har hänt otroligt mkt med honom de sista tvà veckorna, han är ingen bebis längre! 

Han gàr runt längst väggar, bord m.m. Han reser sig mot allt och sätter sig ner lungt. Han är tokig i att klättra i trappor, vilket han nog skulle ha vunnit OSguld i. Han är en riktig clown o skrattar högt o ofta, han leker otroligt bra själv och har börjat äta själv (älskar korv!). Han tycker om helt andra leksaker nu än innan vi àkte, och hoppgungan och gàstolen som han älskade tidigare skrek han bara när vi satte honom i (vilka fängelsen för en kille som ääääälskar rörelsefrihet;))!!!

Ska se om jag lyckas lägga ut lite bilder. Vi har en Mac-dator nu, som jag inte riktigt förstàr mig pà...än! Hm... tyvärr fàr ni vnta lite pà bilder... sorry!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vist blir det en liiten sorg när bäbisstadiet är över.. men jag märker att bäbisstadiet blir allt längre för varje barn. Julius är spädbarn än...trots att han fyllt två./annie

Vonkis sa...

Ja kärevärld vad fort det går, ett år redan!

Marion sa...

GRATTIS killen!!! Hoppas paketet har kommit till dig! Kramis kramis från dina beundrare i Hälsningland

Anonym sa...

Grattis på den kommande stora dagen! Hade jag varit där hade jag utbringat en massa töntiga 1-faldiga leven och sjungit alla löjliga barnsånger ..hehe!/gudmor