tisdag 9 december 2008

Da-kke..

Julians nyaste försök till ord är Da-kke (danke) och Kakka (kex). Idag sa Julian helt plötsligt Kakka igen och ville ner ifràn soffan. Jag tittade runtomkring mig men sàg inget kex... Julian har tydligen bättre syn för inom en halv minut sàg jag att han hade ngt i munnen... ett kex! Ett annat försök till tyska ord är eiss (heiss). Eeeei (Hej) säger han lite nu och dà! Sedan har han försökt att säga skàl pà tyska... Haha!

Snart fàr mànga av er se honom, det finaste jag har att visa upp;)!

Längtar massor!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi träffar gärna er där den 23:e. Ska bli jätteroligt! Vi får höras närmare.. Kram.. (vad kul när han har börjat prata, så sött)

Anonym sa...

sääääg ANNIE! säääääääääg ANNIE!

skoggie sa...

Tack så mycket för julkortet!!! Vi kommer nog skicka via mail i år tyvärr... =/ Kul att höra alla framsteg. Hoppa vi ses en sväng i januari! Kram!

Anonym sa...

Tack så jättemycket för det fina julkortet! Vad glad jag blev. Ni ska få ett kort när vi ses :) Hinner inte skicka innan du åker upp antar jag.. :D Kram kram

Vonkis sa...

Jaaa, om mindre än en vecka är jag uppe i Ö-vik! TJOHOOO.
Tyvärr blir det inget julspel för mig i år. Ska jobba 7-1230 julafton, annandagen och nyårsdagen. Inte många timmar men lite plus i kassan blir det. Längtar så jag går åt efter er!