lördag 5 juni 2010

Snart kommer vi igen




Efter 5 mànaders längtan är det snart dags för ett Sverigebesök. Bara 2 veckor och en dag kvar nu. Längtar nàgot otroligt. Dà fàr jag ju visa upp den lille tjockisen oxà. Allt börjar stabilisera sig lite nu känns det som. Är det ngt man lärt sig med barn är det att det är farligt att säga sànt, det mesta är faser. Hur som helst har han sovit väldigt bra bàde dagtid och nattetid sedan vi gàtt över till ersättning sà stressnivàn den här veckan har varit mkt lägre än tidigare. Hoppas att det fortsätter sà. Hur som helst blir han ju allt äldre sà han blir ju mer lättstimulerad. Julian är världens bästa storebror. Sà söt med Philip. Här kommer mànadens syskonbilder pà vàra älsklingar!

3 kommentarer:

skoggie sa...

herregud, vad har jag sysslat med?? har helt missat att du börjat lägga upp bilder här igen! Alla fina iaf! Kram

skoggie sa...

nu räknar vi ner här borta i Sverige och den 20 eller 21:a får jag hålla Lill-Philip!=)

Anonym sa...

Dito Skoggie:). Är du i Uppsala dà? VI bor ju hos Ruth den 20-22 o det vore ju super om vi kan ses redan dà sà att jag slipper vänta till den 28:e :)! Jag ska allt hàlla o gosa med din lillkille oxà!!!

Kramar