måndag 14 april 2008

Lillemannen och sin andra hälft (Sverige)






Jag och lillemannen befinner oss nu i Sverige, sedan fem dagar tillbaka. Resan gick tack och lov jättebra och Julian verkar trivas alldeles utmärkt här hemma. Han skrattar som en tok mot alla, visar sig från sin allra bästa sida.

Något speciellt roligt är att han nu upptäckt djuren. När han ser hunden eller katterna ler han stort och pratar med dem- voff säger han (vad det nu betyder)! Första gången hunden skällde högt skrek Julian förskräckt till med ett långt tjut, men sedan dess har han aldrig visat någon reaktion på hans skall, vilka stundtals är mååååånga!

Lite jobbigt bara att hålla hunden borta från att slicka lillen på munnen!

Julian försöker krypa, det är iaf vad jag tror att han gör när han trycker huvudet mot golvet och skjuter upp benen i luften. Ska se om jag kan fånga det på bild:)!!! Har ännu nästan inte knäppt ngr bilder... ska skärpa mig!

Uppdatering följer! Tills dess... ha det gött!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vilken sötnos, jag saknar den där skrikare mycket :-)

skoggie sa...

hej hej! Har försökt nå dig. när kommer du till Uppsala? Fina bilder och fin pojke..=)

kram kram

miyala sa...

Hej Skoggie!

Kommer till Uppsala på tisdag morgon! Jag är bara i Uppsala ett dygn men vi kan väl ta en fika på stan om du är hemma då?!!

Kramar

skoggie sa...

absolut! ring och säg när du vill träffas! Kram kram!