fredag 5 september 2008

Du ditt BUSFRÖ!

vad gör en liten kille sà trött?



Du bara förstör det roliga mamma!

Dà gör jag ngt annat! Vänta bara!

Jag vet vad som finns där pà tv-bänken! Julian ser galen ut!

Tittar du?

Julian har idag upptäckt att det gàr att använda gàvagnen till en massa roliga saker... varför inte stà pà den, den verkar ju sàààà stabil! Roligt värre!!! Hmpf!
Idag har Julian varit pà barnsàng i svenska kyrkan här i Zürich och lekt med en massa barn. Han älskar barn och gapar stort av glädje, grabbar tag i dem, klättrar upp pà dem och skrämmer därmed livet ur dem! Det är sà svàrt, han vill dem väl men de börjar gràta. Det gör ont i mitt modershjärta! Häromdagen skrämde han en kille pà 1 1/2 àr, som själv vanligtvis brukar fà andra barn att gràta. Vad säger det?!!
Jaja, söt är han iaf... och go och glad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sötast i hela världen :)

Ojoj vad vi ska leka i jul gubben :)

Mia, går att se vad som händer vid mitt nya hus här...
http://sm2wmv.shacknet.nu/~micke/sj2w_site/

Julians blivande favoritställe :)

Marion sa...

Härlig kille ni har.. Jag längtar efter att träffa er alla snart och bekanta mig mer med killarna i hushållet!
Kramis