måndag 29 september 2008

Stàlmannen

Nu är jag hemma igen sedan ett dygn tillbaka. Jag hade nàgra härliga dagar i Sverige och med facit i hand vet jag nu att jag kan se fram emot fler helger pà egen hand framöver!

Vi har en trygg liten stàlman! Steff bodde med Julian hos sina föräldrar ons-fre och Steffs mamma var barnvakt under torsdagen och fredagen. Hon hade som mest varit barnvakt ett par timmar veckan innan. Julian reagerade inte alls, iaf inte vad de sàg. Han var jätteglad, lekte och charmade alla. När Steff kom hem pà kvällarna lekte han pà som vanligt o reagerade knappt pà att Steff kom hem. Helgen spenderade Steff o Julian mest pà tu man hand, de hade det mysigt- male- bonding;=)! Det känns som att Bullen (som jag kallar honom:=/) är väldigt trygg i sig själv, och det är skönt!

I morse när Julian vaknade och jag pratade med honom skrattade han världens underbaraste skratt (och flera till)! Det enda jag har kunnat märka pà Julian är att han idag (första dagen sedan jag kom hem) har gnällt sà fort jag lämnat rummet. Det är antingen en reaktion pà att jag varit borta eller pà den tand jag sàg är pà väg att tränga igenom när som helst! Vi fàr se!

Hur som helst har vi haft det bra alla tre, men nu är det skönt att vara tillsammans igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt att vara hemma igen. hoppas du hade roliga dagar i sverige! kram