lördag 8 mars 2008

Babbel!

Nu har Julian börjat prutta med munnen sà att det sprutar! Gulligt sà länge det inte är matdags:) Har jag förresten nämnt att han älskar mat! Det tar aldrig stopp!!!! Utan tvekan har han fàtt matlusen fràn sin pappa!

Han har även sagt pap vid ett antal tillfällen! Jag är medveten om att det säkert är ljudträning men med tanke pà att han aaaaavgudar sin pappa (kan inte se sig mätt) och det var pà kvällen strax innan han brukar komma hem sà vet man aldrig;)

Förresten sà sover han för tillfället otroligt bra (knackar i trä`t bredvid mig)! Han somnar vid halv àtta- àtta och sover UTAN att vakna till halv sex-sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Otroligt! 10 timmar, oftast 9 1/2! Det innebär att när jag i natt (steff den kommande natten) hade mitt natt- och morgonpass blev det inte sà betungande direkt! Skönt! Problemet är dock att även om den lilla krabaten sover mkt sà blir det ju inte lika mkt för oss, vi somnar inte direkt kl àtta!

Han gnager pà allt o dreglar allt mer sà snart kommer de nog de smà gnagarna!

Jag ska kanske tillägga att den lille mannen nu är inne i en mycket nöjd period! Han leker otroligt bra för sig själv och till skillnad mot för ngr veckor sedan sà kan jag lämna rummet utan att han kinkar! Skönt även det!

Hm... ngt mer? Nej, det var nog allt för tillfället! Ha en bra helg!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Tycker Steff omnär du knackar på honom?;-)

Oj oj oj så rooolig jag är.


En sak till, vill Steff också ha något från Sverige?

miyala sa...

Tror att han ville ha en egen godispàse som han vill ge till mig;)! Puss pà han!