fredag 27 juni 2008

Jag ääääälskar Sand! Du med mamma?






Idag var vi i en park och hade det härligt och Julian fick för första gàngen leka med sand. Jag hällde i lite i en hink och det var riktigt intressant! Jag var oerhört förvànad över att han inte stoppade ngt i munnen vilket jag pàtalade, alldeles innan han självklart gjorde det! -Ajaj sa jag... varpà han sträckte fram handen mot mig- du oxà mamma? Ja, kanske är det sà ajaj tolkas i hans värld?!!;=)

Det bör tilläggas att Julian plockade sanden med pincettgreppet, det är konst!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sand i all sin prakt!
Det var skoj att se hur JulleBulle försiktigt närmade sig sanden, för att sedan se hur snabb mamma var på att säga "ajaj" och därefter med ett stort leende erbjuda henne sanden. Kanske skulle mamma tycka att den skulle smaka gott när lillemannen erbjöd ??!! =)

Vonkis sa...

hi hi

Anonym sa...

Hehehe. Generös pojk.