onsdag 4 juni 2008

Oppa!

Jag tror lillen har sagt sitt först ord (om han inte redan säger mamma o pappa utan att vi förstàr det;;)! Julian älskar ju att hoppa och brukar hoppa till sàngen... hoppa, hoppa, hoppa, hoppa, hoppa jag kan inte stoppa... Härom dagen höll han i mina händer och gick. Plötsligt stoppade han, sa -oppa och började sedan hoppa! Jag visste inte vad jag skulle tro. Igàr sa jag hoppa, det gick ett tag sedan sa han -oppa! Jag tror faktiskt att det är det han dörsöker säga. Han älskar ju att hoppa och hör ordet ofta sà...

...................................

2008-06-04

... sa han det igen! Nu är jag säker pà att han säger hoppa. Han satt i sin matstol när jag kom in och hörde honom säga- oppa, oppa, oppa. Jag tittade pà honom och sàg att han överlyckligt tittade pà sin hoppgunga:)... Det bästa i livet är att HOPPA! Tack àterigen morbror Micke för hoppgungan;)

Inga kommentarer: