torsdag 12 februari 2009

Äta?









Att det ska vara sà svàrt/roligt att äta en smörgàs!!!

4 kommentarer:

Marion sa...

Ojoj oj, vilket charmtroll!!! Saknar er massor!

Anonym sa...

Det aer foer lite uppdateringar syster yster! Jag vill se min goa systerson!

Kolla bilderna haer vad jag gjorde i helgen...
http://sm2wmv.shacknet.nu/~micke/sj2w/bilder/20090220/

Gick haal paa en artaer...blodde som en gris vilket inte var saa skoj.

Anonym sa...

Aooo, fàr ont i magen när jag ser vissa av bilderna! Det ser ut som att det är en liten köpptbit ivanpà strumpan... stämmer det?!! Gud, kan tänka din panik när du sàg hàlet samt hur blodet sprutade. Det är farligt att bo ute i skgen sà där... det vet du väl?!!

I helgen är jag ensam hemma sà dà kommer jag ha tid att uppdatera bloggen. Finns mng fina bilder att lägga ut och en del att berätta!

Kram pà dig lillebror! Dig oxà Marion!
/Miyala

Vonkis sa...

Men Micke
Först och främst. Aj! Antar att det inte ligger vassa saker framme under nätterna längre. För det andra. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg hur du plåstrat om foten. Toapapper och eltejp *garvar*
Hur har det gått med läkningen?