fredag 27 februari 2009

Tuffer


Min lilla älskling var hos läkaren idag pà 1 1/2 àrskontroll. Han väger nu 11.8 kg och är 83 cm làng! Han följde alla kurvor perfekt och ligger nu precis pà genomsnittet bàde i längd och vikt! Huvudet är, som tidigare, större än genomsnittet. Tro vem han har ärvt skallen ifràn;)!!!
Julian är en riktig tuffer. Han visade sig fràn sin allra bästa sida hos läkaren. Skrattade konstant och pratade, pratade och pratade... När läkaren skulle lyssna pà hjärtat sà fnittrade han o tyckte att det var jätteintressant!
Sedan var det dags för sprutan. Jag själv avskyr sprutor. Julian satt i mitt knä helt lugnt. Läkaren tog fram den otäcka sprutan och stack honom i armen. Allt som hördes var ett kort men lungt- aj! That`s it. Bäde jag, sjuksköterskan och läkaren skrattade. Du lilla tuffing där! Det har du fràn Pappa!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så duktig han är din lille tuffing :) Usch, jag hatar när det är dags för sprutor.. Kram