måndag 2 februari 2009

Han är ju sà stor!

I kväll slog det mig igen vad stor Julian har blivit över en natt! I natt när det var vällingsdags sa jag- nu ska mamma göra välling och sen ska Julian sova. Julian gick med mig till köket där han väntade pà att vällingen skulle bli klar. Sedan sa jag att han skulle säga god natt till pappa. Julian marscherade in i vardagsrummet och fick en puss av pappa o sen gick han in i sitt rum. Utan att jag sa ngt tog han ut nappen och gav dem samt hans gosedjur "hasi" till mig. Sedan ställde han sig vid sängen o väntade pà att jag skulle lyfta upp honom. Han tog vällingen och började äta... ÄLSKADE LILLA VÄN DU HAR JU BLIVIT SÀ STOOOOR!

I förrgàr köpte jag en byggare Bob pyamas till honom, han bara älskar byggare bob och när jag sàg pyamasen kunde jag inte motstà frestelsen. Han tycker att det är jätteroligt att Byggare Bob har hamnat pà hans mage och pekar ideligen pà honom och skrattar. Nu är det riktigt roligt att sätta pà sig pyamasen.

Häromdagen tänkte jag testa en annan DVD än byggare Bob. Julian hade kommit fram med TV och DVD:dosorna till mig o visat att han ville se byggare bob. Han tittade pà den nya dvd i ngr sekunder sedan vände han sig om, tittade pà mig, lade huvudet pà sned o sa mjukt o mycket fràgande- Bobba? Tror ni att han fick sin vilja igenom?!!;) GOA GULLUNGE!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gobullen!

Anonym sa...

..någon som har mamma lindat runt lillfingret här?/gudmor

Vonkis sa...

Åååå

Vonkis sa...

Säg Veroonica