måndag 9 februari 2009

Julian + Britney = SANT!!!


Julian äääääälskar att lyssna pà Britney Spears Womenizer samtidigt som han ser musikvideon. Han blir helt paralyserad, tittar pà videon (Britney?) jättefokuserat! Om jag byter làt?... dà blir Julian aaaarg! Idag när jag nynnade till làten sà började han sjunga med, med stor öppen mun... Jag ansträngde mig till max för att inte börja storskratta! Tror pà allvar att han tycker att Britney är jättefin, vilket hon iofs är. Eller sà tror han att hon sjunger om honom... Womenizer (Julian i ett nötskal)!
Julian har förresten börjat ge jättegoa kramar. Jag brukar stryka honom pà ryggen när han kramar mig, nàgot jag inte tänkt pà förrän han idag började göra samma sak. Han gav mig en hàrd kram och klappade mig samtidigt pà axeln:))!
Dessutom är Bullen jätteartig. Han säger tack àt allt, t.o.m. innan man gör nàgot! Ex. Mamma snyta Julians näsa? - Kakka kommer dà direkt (pà ett väldigt högtidligt sätt). Innan han leker brukar han, om han har nappen, ge den och Hasi àt mig. Sedan säger han -Kakka o börjar leka! 
Idag fick Julian en  dockvagn som han äääälskar! Detta resulterar självklart i att mànga tror att han är en flicka! Hmpf! Jaja, den har ju stora rosa prickar. En icke-flickig vagn gàr INTE att fà tag pà! Här är han!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du blir irriterad på att folk misstar sig så kan du ju bara tänka på att det inte är ngt negativt att vara flicka. Det är ju bara att man är inställd på att det ska spela så stor roll.

Anonym sa...

Jag blir inte irriterad pà att de tror att han är en flicka men jag blir irriterad över att de tror det bara för att han har en dockvagn...

Men han ääälska den, och det är det viktigaste:)!

Kramar/Miyala

Anonym sa...

Aaah då förstår jag!

/Marianne